Kızım 12 gündür kaka yapmıyor fitil ve lavmana rağmen yapmayınca çocuk doktorumuz çocuk cerrahisine göstermemi istedi muayenesi normal poposunda çatlak vs yok böyle olunca doymuyor olabilir mi dedi 2,5-3 saatte bir 120 cc süt içiyor olması gerekiyor dedi açıkçası ben emzirirken o kadar sütüm olduğunu düşünmüyorum yani en azından her öğünde yoktur mama takviye edelim dedi aslında veriyordum ama sadece 1 kez falan bebekler aç olduğunda kaka yapmaz mı gerçekten bu yüzden yapmıyorsa çok üzüleceğim bebeğimi aç bırakmışım resmen 2 gün bu şekilde besle kontrole gel dedi 🥲