Laydaren ikiprensesbebiss Normal şartlarda 9:30-10 gibi. Öğle uykusu durumuna da bağlı oluyor. Benim benim oğluş maalesef gece 1de de yatsa,gece bi sebepten uyanıp geri de uyuyamasa sabahın köründe kalkıyo 🥲 yatış saati oynuyor ama kalkış oynamıyor 🤦🏻♀️
Laydaren irosiva Püü o saat çok kötü bir saat. Oğlum daha küçükken o saatlerde kalkardı, ağlayasım gelirdi 🫠 Karartma perde denediniz mi bu arada ?