iyiki sut icmiyor mama icmiyorsa 3 ana 3 ara ogun yemesi lazim tabi zorlamda kizmda sadece bunu yerdi bide tels ehriye corbasi inan snra bn ispanak sorbasi yaotm.havuc corbasi yptm boyle kahvaltida ya muhallebi ya corba yerdi oglen yine oyle yatarken genelde muhsllebi kecbiynuzu ozlu oyle buydu 2 yasndn snra artik herseyi yemeye basladida kurtuldm