asenaaybars Arkadaşlar oğlum 9 buçuk aylık daha yeni alttaki dişin bitanesini çıkardı. Ama diğeri çıkmadı tek dişi nerdeyse yarıya geldi normal mi ? Birde geceleri aşırı huzursuz ne zaman biticek bu diş huzursuzlugu
Hiilyuss asenaaybars oglum 14 aylık altta iki diş var sadece bir de azıları çıkardı😂 yani sıralama her bebege göre farklı. İlk dişini de 10 ayşıkdı çıkardıgında geç olsun güç olmasın diye düsünün djdjdjjf
Goktug_mom Bitmiyo bitmiyo 2 sene böyleyiz bıktım yıldım her çocuk farklı ama benimki her dişinde hep aynı hep
kubra00k Benim oğlanda tek tek çıkardı😀 şuan 11 aylık altta 4 dişi var. Üstler iki gün önce çıkmaya başladı . Çok takılma yani çıkıyor. Geçen gün yerden aldım onu kolumda bi sinek ısırığı hissettim baktım 4 dişiyle beni ısırıyor sinirden🤣