Merhaba bebeğim 2.5 aylık 4 gün öncesine kadar saat başı uyanıyordu şimdi 3 saate bir uyanıyor veya daha uzun da sürüyor aslında bende dinlenmiş oluyorum uyuyorum ama alıştım saat başı uyanmasına bu sefer de acaba aç kalıyor mu diye düşünüyorum saat başı uyandığı zaman da sürekli emmezdi kucağıma aldığım gibi hemen dalardı acaba odanın serinliğine bağlı mı uzun süre uyumaya başladı 3 saat ve fazlası ayına göre uzun mu acaba uyku saati bende uyandırmıyorum gündüz 2 saat tek uyuduğu için gündüz uykusu uyumuyor bazen tam gün uyumadığı oluyor gündüz gece de acaba nasıl oluyor beni bilgilendirirseniz çok memnun olurum teşekkür ederim