Merhaba, tuvalet eğitiminde 3. Haftadayız. Kakasını ıkınarak çıkarabilecek kadar durmak isyemiyor tuvalette. Kalan geldi diyor mesela, oturuyor fakat daha çok zorlamadan bitti deyip kalkıyor rahatsız bir şekilde. 3 gün yapmadı geçenlerde 4. Gün artık tuvalete git gel git gel sonunda yaptı ama kabız değildi, normal bir şekilde çıktı. Ertesi gün kendiliğinden geldi başını tutamadı devamını tuvalete yaptı yetiştirdi ama çoğunu. Sonra rahatsızlandı çok bir şey yiyemedi çok az yaptı, bugün 4. Gün olacak yapmayalı. Karnı davul gibi fakat gidiyoruz yine arada dediğim gibi yapıp kalkıyor yine. Dün zeytinyağı içirdim. Başka nasıl çözüm bulabilirim erken gelmesi için. Kabız olmasından da korkuyorum. Kuru kayısı ve incir yiyor arada.