14 günlük bebeğim 2 kere sağıp biberonla besledim memeyi reddediyo. Biberon verince alıyo kaşık biberon kullanmamıştım şimdi kaşığa geçtim ama uyandıktan sonra beslemem 2 saatimi alıyo çok ağlıyo. Sarılığı yüksek uykudan zaten zor uyanıyodu şimdi uyandıktan sonra emmemesi başladı ne yapmalıyım bilmiyorum