_tugcee Sanırım uyuz olabilir çünkü aynı nokta gibi izler ben ve eşimde de var sürekli kaşınıp duruyoruz😑
Deletedmom_121 arven2024 el ayak büyüklere vurmaz uyuz çok benziyor parmak arası göğüs ve karın da var mı
arven2024 Böyle minik minik başlıyor elde ayakta popo da sonra içi su topluyo Banada geçti bendede tek tük elimde ayağımda var ama en kötüsü ağzımda çok var 8-9 tane 4 gündür hiç bişi yiyemiyorum aft gibi ayni
Burculicee arven2024 belirtiler nelerdir yani kaşıntı ateş falan benim yiğenimdede var bezeri ama sadece kaşınıyor şuan el ayakta ateş falanda oluyormuş galiba
arven2024 Burculicee evet önce ateş oldu sonra ağız yarası ve döküntü Ama el ayakta kaşıntı olmuyor sizde kaşıntı varsa el ayak değildir cnm
arven2024 Deletedmom_121 el ayak büyüklerde nadirde olsa vuruyor cnm ağzımın içi yara el ve ayaklarımda tek tük var ama asla kaşınmıyor Uyuz olsam kaşınırdım