rth biz de sekreter ile tartistik. Kızım 2 haftalikti.
Randevu alıp gittik
Bizden once hep kontrol hastalarını aldı
O zaman neden randevu alıyoruz anlamadım, eşim de kızımın bas bas bağırmasından dolayi beklettimleri için sinirlendi ve malesef kötü ayrıldık.
Bir de çok ezberci geldi bana
Herhangi bir cerrahi gecirdi mi, sünnet falan olmadı zaten dedi ve beni bir gülme aldı
Ezberlemiş aynı şeyleri konuşuyor