Asosss canım son beslenmesinden sonra muhakkak gazını çıkart birikmesin midesinde o ben 3. Aya kadar hep çıkarttım birde bi sağına bi soluna yatırıyorum hep kafa yapısı için arkasına destek koyuyorum artık 4 aylık olacak desteği pek umursamıyor ite ite dönüyor düz ama olabildiğince dönemeyeceği şekilde koyuyorum suan panik halindesin çok normal ama en azından bak erkenden müdahale etmişsin benzeri durum bizde oldu 1 aylıkken banyosunda su yutturdum nefesi kesilmişti saatlerce ağlamıştım sırtına vurdum vurdum zor kendine gelmişti artık tek banyo yaptırırken kafasına tamamen su dökemiyorum elimle yüzünü kapatıp döküyorum hepsi tecrübe hayatmızda rabbim beterinden korusun