arelinannesi1 irem127 kaç aylık acaba benim bebeğim de 5 aylık şuan emziği hiç bı şekilde tutmuyor atıp duruyor sürekli, ayriyeten de sürekli mız mız.
Zlm irem127 bı kaseye su koyun içine emziği koyup dolapta bekletin soğuk ölünce verin hem çocuğa iyi gelir dışı aciyodur büyük ihtimal
Zlm irem127 bı kaseye su koyun içine emziği koyup dolapta bekletin soğuk ölünce verin hem çocuğa iyi gelir dışı aciyodur büyük ihtimal
ela0305 irem127 benim 3.5 aylık çok güzel emzık alıyordu son zamanlarda bıraktı uyutamıyorum bıle başka emzıkler alıp deneyecegım