egeninanns olabilir canım yapmak istemiyor demekki 🙃😂 sorun edecek birşey yok bence. Benim kızım da 14 aylık bay bay yapmayı öğrendi ama yapmıyor bir yere giderken teyzeye dedeye bay bay yap diyoruz hiç oralı olmuyor 😂 Bebekler bazen üşengeçtir. Bide şu olay var eğer bay bay yapması için üstüne düşerseniz zıttına daha da çok yapmamaya başlıyor kendi haline bırakmak gerek biraz ☺️ Mesela ben kızıma öpücük atmayı öğretmeye çalışıyordum. Öpücük at dediğim zaman kafasını hayır anlamında sallıyordu üstüne düştüm yok yine yapmıyor. Bende saldım şimdi kendiliginden öğrendi..günde 2 veya 3 kez diyorum öpücük at diye öyle atıyor ama üstüne düştüğüm zaman yapmıyor 😂 Sorun etme yani ilerleyen günlerde yapar 🌸