kizannesi06 Kızlar mantar oldum travazol ve fitil kullanıyorum ama çok yakıyor krem doğal yolla yapacak bişi varmı başına gelen
mrymkrm kizannesi06 sıcak suda oturma banyosu ve iç çamaşırına birkaç damla çay ağacı yagi damlatmak acayip rahatlatıyor
Elizabeth72 kizannesi06 soğanı kaynatıp suyunu için biraz da olsa rahatlatır ve fuggy diye bi krem var onu da kullanabilirsiniz ama devamlı kullanım sağlamanız gerekiyor travazol onarmam yerine daha fazla kötüleşme yapıyor
Esoz1110 kizannesi06 Hemen geçmiyor o bende yaşadım kısa bir süre önce sürekli kurulayın yıkadıktan sonra ve elma sirkesini suya koyun bir şişeniz olsun birkaç gün yıkayın öyle tabiki beraberinde ilaçlarıda kullanın ben öyle yaptım
NariNariKiminYari kizannesi06 geçmezse borik asit içeren fitile başlayın. Şuanlık sirkeli suyla silebilirsiniz onun dışında krem ve fitil dışında pek bir çare yok 🥺
Elizabeth72 kizannesi06 travazol başta yakıyor daha çok kaşıma isteği oluşturuyor ve asla iyileşme yapmıyor ya sadece kaşıntıyı alıyor
mrymkrm kizannesi06 kendim kullandım evlenmeden önce çok olurdu bana. Eczanede veriyoruz bu şikayetle gelene. Şu an yanımda çalışan arkadaşta kullanıyor ise yarıyor