Bu ara buraları hastalık başlığı ile doldurdum maalesef. Özet geçmem gerekirse antalyadan ankaraya geldik ve o gün Ankara akşamı inanılmaz soğuktu. Gece geldik ve sabah uyandığımda boğazım şişti. Çok halsiz düştüm ve ateşlendim. Maalesef 4 gün boyunca iyilesemedim ve bugün acile gittim, iğne olunca toparlandim. Geldiğimde de sağlık ocağına gidip ilaç yazdırmiştim maalesef fayda etmedi. Eşim ve bebeğime de bulaştırdım mesafeme rağmen. Eşim hadi neyse bir şekilde katlanıyor ama maalesef bebeğim benim yüzümden hasta oldu şu an ben daha iyiyim ama bebeğim 40 derece ateşle yanıyor 😔 acile götürdük calpolle antibiyotik yazdılar. Evde sisme havuz vardı, oyun ayagina vücudunu soğutmaya çalışıyorum çünkü duşta ağlamaya başladı. Daha ben ne yapayım anneler lütfen yardım edin. Ben hastayken bebegime bakmaya zorlanıyorum diye çok üzülüyordum şimdi yanımda bebegimde hasta oldu maalesef 😭 tek başıma bakmak zorunda kalmasam birini çağırırım ama annem çalışıyor kv annesi sen değil misin biz nasıl büyüttük diye başlar yardımcı olmaz şu an bile yanımda bebeğim sayıklıyor eşimle dönüşümlü nobetteyiz sirayla uyumaya karar verdik hasta halimizle lütfen dua edin bebeğim tez zamanda iyileşsin 😔 kendi hasta olmama sadece bebeğime bakamam diye üzülürüm ama ben derdimi anlatirim kendime bir şekil bakarım ama o çocuğun dilini ben hariç kimse anlamıyor kendime yetmiyordum hasta bebekle kahroldum 😔 tavsiyelerinizi alabilirim, duanıza da çok ihtiyacım var ilk kez ateşlendi 😭