Arkadaşlar bebeğim sürekli göğsümü ıssırıyor. Artık dayanılacak gibi değil. Emzirmeyi bırakmaya kadar düşündüm. İyileşsin diye bütün gün aynı göğüsü emziriyorum bu seferde göğsüm taş oluyor. 11 aylık olmasına 6 gün var.. çok çaresiz kaldım. Bugün sütümü sağdım öyle içirdim. Sütümü de sürekli sağamıyorum sütüm tazyikli geliyor.