subatmasali duzlestirilse de fon de çekilse bu sıcakta kabarması çok normal. Brezilya fönü, keratin bakım vs gibi şeylerle kuaförde duzlestiriyorlar saçı. Saçın yapısına göre üç veya dört ay kullanım süresi var. Bazıları bu işlem için zararlı diyor ama bilemiyorum tabi. Bir ara ben de yaptırmıştım, birkaç hafta rahat ettim. Banyodan sonra aşağı doğru kurutuyordum, hiç düzleştiriciye falan gerek kalmıyordu. Fakat şöyle bir sıkıntı oldu, normalde saçım dalgalidir. O işlemden sonra düze meyletti saçlarim.