Gunes-1 10 ay bitmek üzere göbek deliğinde hala yaramsı kalıntılar oluşuyor. Doktorumuz sıvı görmediğin sürece bir şey olmaz demiştri fakat 11 ayda nasıl iyileşmez ben anlayamadım.bizim gibi yaşayan varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum
dilberhala1 Gunes-1 Bilgim yok üstte kalsın acaba kendi keşfedip kaşıyıp çizip yara yapıyor olmasın ya da ne biliyim acaba bezi o bölgeye değiyorsa o mu yapıyor
Unicorn67 Gunes-1 1 yaş hala aynı . Hatta ben 27 yaşındayım hamilelik döneminde benimkide öyle oldu ve öyle kaldı hiç doktora sormak aklıma gelmedi normaldir diye düşünüyorum
alin12_ Gunes-1 yakmadılar mı göbegini. Benim kızımın 20.günde doktoru yaktı. Acı veren bi işlem degil.
asell13 Gunes-1 3 defa yaktırdık. Yakma derken gümüş nitrat sürülüyor ilk yaptı dr işe yaramadı ssonra tekrar yaktı bi krem sürp 3 gün kapattı 1 hafta sonra tekrar gittim aynı işlemi yine yaptı şuan göbeği düz normal
alin12_ Gunes-1 gümüş nitrat çubugunun iltihaplı yere sürülmesine yakma işlemi denir. 11 yasındaki kızımında bebekken cocuk doktoru yakmıştı. Suan 8 aylık bebegimin de 20.gününde cocuk doktoru yakmıştı. Dilerseniz başka bir cocuk doktoruna götürün. İltihaplıysa iyileşmez çünkü 🌺
Uykusuzhergeceeee Gunes-1 siyah kalıntı gibi şeyler mi var? Bizim de vardı doktora gösterdim önemli değil banyo sonrası pamukla yavaşça sil kendi atar dedi öyle de oldu. İçiniz rahat etmezse yine kendi doktorunuza danışırsınız
Gunes-1 asell13 doktorumuza göstermiştim hiç. Bir şey yapalım demedi . Akıntı görürsen gel dedi sadece
asell13 Gunes-1 akıntı da koku vs yoksa pek önemsemiyolar ama kızımın kanıyodu kanadığı için yaktı ilk yaktığında akıntı vardı sadece