9 gün sonra 17 aylık el tutunca tek el tutunca yürüyor koltuk kenarı tutup yürüyor glober scooter at ve ilk arabam yürüme arkadaşım bunlarla da gidiyor denge de bir kaç Sanıye falan duruyor geçen durmuş 1 dakika falan ağlıyor direk dengede durunca bir problem yok ama kendini bırakamıyor yürüyemiyor doktor bu saydıklarını yapıyorsa nörolojik bir problemi yoktur dedi ama yok yanı yürümemesi canımı çok sıkıyor var mı böyle geç yürüyen bebişleriniz