ikiaslanannesi87 Hzr28 awox kullanıyorum 3 senedir aşırı memnunum anneme de aldım geçen sene hediye oda memnun pahalı markalara bin basar çok güzel köpüklü yapıyor fiyatı da oldukça uygun trendyol dan bakabilirsiniz 700-900 arası olması lazım
kbrbrs Prensim_06 Ben de yeni aldim ama bir türlü güzel bir kahve icemedim bu makinede.Yeni kahve alip deneyecegim birde.Kahveden boyle kötü oluyor belkide bilemiyorum