zeyn_11 ben kendimizden yola çıkararak; sevmek= sürekli sürpriz yapmak, hediye almak olarak görmüyorum.
Biz iki özel günü kutlarız mesela (evlilik ve doğum günü), eşim arada diğer özel günlerde hediye alır ya da sözle kutlar, bazen de benim için özel olan günü tamamen unutur. İş yoğunluğunu görünce kafaya takmıyorum bu durumu.
O bana benim ona aldığımdan daha çok hediye alır çünkü benim dışarı çıkma veya sürekli eşime ne alsam diye düşünecek vaktim olmuyor, erkeklere hediye bulmak da zor bence. Ama şu var ben eşimi çok seviyorum, bunu davranışlarımla belli ettiğimi düşünüyorum hediye almamam bi kusur değil bence.