@“defne24-” bebeğim şu an 9 buçuk aylık 40 undan sonra kaptı oğlum doktor çapaklanma dedi gönderdi başka doktora girim virüs çıktı bulaşıcı olduğu için çok dikkat ettik bir sürü de damla kullandık çok zordu ve aynı zamanda bende kaptım bu süreçte 2 gözüm kapandı bebeğimin 1 gözü kendimizi karantinaya aldık karanlık odada yaşadık Allahım en yakın zamanda geçsin inşallah geçmiş olsun