NewMomm1 önemli olan gece uykusu. Yani büyüme ve gelişme gece saatlerinde ki uykuyla alakalı. Eğer çocuğun gece uykusuna etkisi oluyor ise gündüz uyku süreleri azaltılabilir , gündüz uyuması sadece biraz olsun dinlenip keyifli olması açısından. Bebeğiniz de zaten gayet enerjikmiş , üstelik her bebeğin de uyku ihtiyacı vs de apayrı. Benim oğlum da gündüz uykularını aydaşları olan bebeklerden hep önce bıraktı, 2 yaşından beri de gündüzleri kendisi istemediği sürece uyumuyor 3 yaşında şuan uyumak isterse uyku saatim geldi diyor ve yatıp uyuyor. Gece uykusu iyiyse hiç dert etmeyin bence ☺️