[silindi] Son denemeyi 3 yaşındayken yapmıştık öncesinde sayısız denemeler oldu tabi 😂 Baktım hiçbir gelişme yok bağlıyorum bezini, sen isteyene kadar da asla öğretmeye çalışmıycam dedim çok bunalmıştım çünkü. Üzerinden 2 ay geçti bi akşam bezini bağlatmak istemedi, çıkardım. Biraz üzerine yapmasına izin verdim farkına varsın iyice diye. Lazımlığı televizyonun karşısına aldım bir kere yapsa öğrenecek gibi geliyodu. Öyle de oldu, yavaş yavaş salondan banyoya doğru götürdüm lazımlığı. 3 günde çiş halloldu ama kaka için 2 ay daha uğraştım malesef. Aynı sorunu ikinci oğlumda da yaşıyorum, benim sınavım bu demek ki deyip uğraşıyorum 1 ay oldu 😅 Cırt cırtlı tuvalet eğitimi kitabı iyi gelmişti bize, sabahtan akşama kadar sevdiği herkesin çişini, kakasını tuvalete yaptığını söylüyodum. Birde Allah affetsin lazımlıkta otururken üzüm yedirmiştim çişi çabuk gelsin diye 🥲 Allah kolaylık versin