Haslanmisbrokoli Kizlae merhaba 400 unite mi 600 e mi geciyoruz 2 yasini bekle dedi eczaci kafam karisti
CaninannesiCemre Haslanmisbrokoli Biz 1 yaşından itibaren 600 e geçmiştik ama doktorunuza bi sorun yine de🙏🏼
kimbumadam Haslanmisbrokoli Yaşından sonra 600 e geçmek lazım evet 400 bitmedi diye hala kullanmam dışında sorun yok😂
Haslanmisbrokoli CaninannesiCemre dr umuz 600 dedi eminim eczaci oyle deyince kafam karisti yine 1 fis olacak degil mi?
Beyzaveduru Haslanmisbrokoli normal çıkmıştı ama tahlile göre değil kilosuna göre ve yaşına göre veriliyor
Haslanmisbrokoli Beyzaveduru bizim 30 cikti dusuk degil ama alt sinir dedi eczaci da tine de 400 veriyoruz dedi kafami karistirdi CaninannesiCemre
Haslanmisbrokoli kimbumadam tesekkur edeeim ben de 600 alayim demekki yanlis anlamamisim doktoru eczaci o sekilde biliyor