Kızlar bebeğim 3 aylık fakat ben evde onunla tek kalamıyorum sürekli günlük anneme götürüyorum ve orada akşama kadar vakit geçiriyoruz eşim gelip bizi alıyor ama bu döngüdende çok sıkıldım ve yorucu olmaya başladı sürekli arabada git gel indir kaldır bu bir süreç mi acaba lohusalık psikolojisi devam mı ediyor nasıl atlatabilirim bu süreci