pnar5673 Selam hanımlar kızım 7 aylık 5.5 aylıkken alt ön kesici dişleri çıkmıştı şimdi üst önler çıkıyor diye beklerken birde ne göreyim üst yan kesiciler çıkmış 😄😄 görüntüsü çok komik ama kafamı da kurcalamadı değil başına gelen var mı ?
defnemiraybebek pnar5673 evet bazı bebişler öyle çıkartıyor ben ilk atları beklerken üstler gelmişti arkadaşımın kızının da ilk üst yanlar çıktı mesela
ebrumercan pnar5673 benim kızım dq 4 aylık belli dişler görünüyor hatta bugün ateşlendi calpol ve duş falan. Ama çok huysuz sürekli ağlıyor memede hep ama uyumuyor