1 ay sonra 4 yaşına giricek oğlum, 2 ay olucak yaz okuluna gidiyoruz . İlk defa oldu böyle birsey ilk okul deneyimimiz yaz okulu ile başladı bir kaç erkek öğrenci ile birlikte asla öğretmenin sözünü dinlemiyor mus . O yüzden öğretmeni dün ve bugün oğlumun yüzünü boyamamisti, bugün öğretmeni şey dedi birbirlerine zarar vermiyorlar ama sarılıp yerlerde yuvarlanıp oynuyorlar bir yerleri acicak diye korkuyorum hopluyolar ve beni dinlemiyorlar dedi . Ne olucak peki dedim öğretmeni değişecek Eylül ayında sınıfta değişecek mecbur öğrencek kuralları dedi . Acaba etkinlik saatleri mi az ? Acaba serbest oyun saati mi çok? Sıcak olduğu için dışarı da çıkarmıyorlar. Konuştum oğlumla kafama takmam gereken birsey mi acaba ? Biri var sınıflarında inşallah onunla aynı sınıfa düşmezler dedi .. napmam gerek ?