Kızçeler iyi geceler herkese. Gebeliğimin ilk belirtisi bel ağrısı idi. Kızım 2.5 yaşına yaklaştı ve ben artık günlük işlerimi yapamaz hale geldim. Doktora gittim nur topu gibi bel fıtığıyla gelmiş kızçem 🥲 doktor sert yatak önerdi. Araştırdım yataş markalı yataklarda bel fıtığı için destekleyici ibaresi var ama sizin önerebileceğiniz yatak var mı? Şuanki yatağımız ne çok sert ne çok yumuşak ama sabah oklava yutmuş gibi uyanıyorum bütün gün bel ağrım devam ediyor . Yatak değiştirip memnun kalan var mı? Önerilerinize açığım