Deletedmom_215 renklileri 30 da beyazları 40 da yıkıyorum. Havlu ve nevresim 60 da yıkıyorum. Genelde 1 veya 1,5 saate atıyorum. Sadece sıvı deterjan kullanıyorum yumuşatıcı vs kullanmam. Bebeğimin çamaşırlarını hep 40 da kendi deterjanıyla yıkıyorum. Makine temizliği senede 2 kere çamaşır makinesi temizleyicisi ile tambur temizliği yapıyorum, altını açıp kirli suyu akıtıyorum, normalde de koku olmaması için lastiğinin arasını sürekli siliyorum ve kapağını açık tutuyorum.