ksena maalesef doğru bilgi yok. Bir çok kitabı okudum bazı doktorları dinledim ek gıdayla ilgili makaleleri okudum. Hepsini harmanlayıp kendi bildiğimi uyguladım. Kim ne derse desin dinlemedim. Mesela ek gıda sürecinde şunları çok duyacaksınız. “Aman canıııım eskiden ek gıda mı vardı, Sanki siz böyle mi büyüdünüz, ver canım yemeğin suyundan bi şey olmaz, senin yediğinden baharatsız ayır ver çabuk alışır, aaa bak sen yiyosun nefsi çeker ver ucundan yalasın tadına baksın, ben verdim hiçbir şey olmadı” bla bla bla böyle uzar gider. Ek gıdayı temel atma töreni gibi düşünün. 20 yaşının temeli bile şimdi atılıyor.
Ben ek gıda ile ilgili bir post açmıştım. Sizi etiketleyeyim belki fikir olur size. 💙