Bebem uyumuşken vakitte varken gece gece sorayım dedim 😂
Evimin çevresinde inşaatlar mevcut. Tozdan kumdan geçilmiyor. Pencerelerdeki sineklikler o kadar kirlenmiş ki artık içeri temiz hava girmeye çekiniyor 😂 Plise akordiyon sinekliklerinizi temizlemenin var mı bir püf noktası?
Bugün süpürgenin küçük başlığıyla tozunu çekmeye çalıştım ardından fısfıs kutusuna su koyup fıslattım. (Daimi fıslamaktan parmaklarım kas yaptı 😬) Çıkan çamurun haddi hesabı yok. Ama yok anam hala kirli. Şöyle bi hortum olsa foşur foşur yıkasam.. sonra sokaktan geçenler bana bi temiz sövse 😂😂😂