13 aylık olucaz ilk defa bu kadar çaresiz hissediyorum kendimi beslenme desen çok aza indi ağzı sürekli kilit 5-6 kaşık yiyor kapatıyor uyku desen galiba tek uykuya düşüyor bugün tek uyku uyudu önceki 4 gün çok zorlandı 2. Uykuda ama gece uykusuna yeni geçti yani bu çocuk en geç 10 buçukta uyurdu yani zorlardım şimdi 11-12leri görünce çok üzülüyorum odaya girip onu uyutana kadar saatler geçiyor zaten o esnada benim uykum geliyor uyuduktan sonra kendime vakit ayıramıyorum resmen isyan etmek istemiyorum ama yoruldum paylaşmak istedim yine de herşeye rağmen iyi ki varlar ❤️❤️