Jokeriniz nyhn 2 senedr kullaniyorum grip oldgunda hem yakasina hem yastgina damlatirim çok faydasini goruyorz
nyhn Jokeriniz benim oğlum da bronşit var bu kadar yoğun bı koku sıkıntı yaratır mı acaba şuan gözlemliyorum herhangi bi öksürük yada rahatsız olmuş gibi belirti yok
Jokeriniz nyhn benim kizimda alerjik astım var bizde hiç bir sıkıntı olmadı. Herhangi bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum
nyhn Zlm bende öyle yaptım inşallah fayda eder oğlum da bronşit var acaba ters etki eder mi ki o aklıma takıldı şimdi öyle öksürük rahatsızlık hissi yok şuan
Zlm nyhn bence birşey olmaz ama tabi tam bilemem gözlemleyin sabaha kadar soğuk buhar makinesi varsa oda çok rahatlatiyo
nyhn Jokeriniz hani takip ettim öyle öksürük veya rahatsızlık hissi gibi birşey olmadı oğlumda ama bilemedim sorayım dedim
BuzluLatte nyhn bende kızıma kullanıyorum mükemmel bişey. 1 damla yakasına damlatiyorum 2-3 damla da beşiğine sabaha kadar yenilemiyorum
nyhn BuzluLatte evet gerçekten etkiliymiş dün sabaha kadar uyuyamadı sürekli kucağımda dik şekilde uyursa uyudu onun dışında hep mız mız geçti bugün biraz daha rahat