Çok geçmiş olsun 6 ay cektim doğumdan sonra..bana iyi gelen şey diyet yapmak oldu yediklerime çok dikkat ettim kabız olmamaya çalıştım duphalac içtim probiyotik her gün aldım hametol krem kullandım acı eksi hicbisey yemedim Bi süre sonra toparladı cokk şükür. Kaç gece uyumadım ağrıdan çok zor gerçekten