Kızlar merhaba 🥰 gözümü çizdirmeye karar verdim. 2 cihaz varmış dünya göz hastanesi bu arada. Bo touch cihaz ile ılasik cihaz. Ilasik cihaz ağrısız ertesi gün iyileşmeli cihaz , no touch ise 3-4 gün ağrılı iyileşme süresi olan cihaz. Benim korneam ince olduğu için doktor klasik cihazı riskli buldu ama tine yaptırabilirsin dedi. Sizce bu cihazlardan yaptıran varmı?