Offfff Kizlar iyi aksamlar.. ben yaklaşık 1.5 ay önce kizima tuvalet egitimi verdim suan 28 aylik.. ama.hala geceleri altina kaçırıyor sürekli uyandirip tuvalete götürmem lazım. Goturmedigim zaman yapıyor geceleri.. normal mi sizce yaa. Gece bezlesem mi
Ccyyln Offfff bence bağlamayın. Ben de tuvalet eğitimi verdim 1 ay oldu. Gece kaçırmaları oluyor arada ama ben ellemiyorım. Kendi ıslaklıktan rahatsız olup uyanıyor. O zaman diyorum çişin gelince beni çağır falan daha yeni yeni 2 gecedir uyanıp tuvalete gitmek istiyor. Zamanla alışır bence. Bez takarsanız dengesi bozulur
Offfff Ccyyln ama uyanmiyor benim kızım. Dun gece 3 defa kaldiridm sadece sabaha karsi dalmışım derin uykuya kalkamadim. Sabah 7 de uyandim baktim yaomis uzeirnde kurumus 😔
lidokain Offfff 1.5 ay olmuş artık ogrenmesi gerekirdi . Bağlamayın iyice kafası karışır. Yatmadan 1.5 saat önce flan sıvı alımını kesin.
lidokain Offfff yatmaya doğru çok içince sıvı hemen kaçırma oluyor. Oğlumda öyle çünkü abartınca kaçırıyor