mom97X Kızlar ikinci ay aşısı olduk iki bacak bir koldan. Kızım her bacağını hareket ettirdiğinde çok çok ağlıyor çok huysuz ne yapabilirim ??
durummkizim mom97X valla hiç bisey fayda etmemişti bizde 2 gun sonra geçmişti hep huzursuz ve ağlıyordu uyumuyordu da saatlerce
1234hevlin mom97X geçti mş sizinki.. Biz de yarın olacagz da cok korkuyorum ya. 3 aşı birden nedir cok aglayacak kuzum.
durummkizim mom97X muhtemelen öyle olucak canım biz hastaneye goturcektik hatta niye bu kadar çok ağlıyor diye korkmuştum tecrübe olmayınca insan endişe duyuyor
mom97X 1234hevlin vallahi üç aşı birden vurdu çok zordu çok ağladı bugün ikinci günümüzdeyiz hala ara ara ateşi çıkıyor huysuzluğu var
1234hevlin mom97X ben resmen 1 haftadır uzgunum bu asıları nasıl yapıca diye bugun de sabahtan beri bunalımda gibiyim. Canı cok yanar mı acaba diye.
mom97X 1234hevlin bende senin gibiyim her aşıda ağlıyorum, ve ağlayacam da içim yanıyor. Ama çok düşünememeye çalış canım, ateş düşürücü ilaç doktordan iste. Biz ağrı kesici ateş düşürücü parol şurup kullanıyoruz huysuzlaşınca, iyi geliyor