Hanımlar kızım 8. Ayına girdi. Kalp hastasıyım artık ilaçlarımı kullanmam lazım bunun için sütten kesmem gerekiyor. Ama kızım geceleri memede uyuyor ağzından çektim mi uyanıyor. Nasıl ayırıcam? Sizler nasıl bir yol izlediniz? Tüm önerilere açığım, teşekkür ederim.