Bugün sağlık ocağına gittik arkaşlar 6. Ay aşısı için bebegim hasta olmuştu antıbiyotik kullanıyoruz hemşire dediki antıbiyotik kullaniyorsa bitirin aşısını öyle yapayım dedi 1 hafta var bitmesine bu şekilde yapamam aşıyı dedi bilmiyordum böyle birşey olduğunu aşı geç yapılsada sorun olmaz dedi.
Birde açıklama yaptı kızamık aşısı varmış 9/11 ay bebekelere yapiliyirmus bilgi verdi ücretsiz yapılıyormuş siz yaptırdınizmi kızlar ?