esmanur433
Benim bebeğim de 11 ay 21 günlüük 😍☺️
Enerjimi sömürüyor, isyanlardayım 1 haftadır
Gündüz 2 uyku yapardı, şimdi 1 uyku yapıyor sadece 13.00de yatıp 15.00de kalkıyor
Gece uykusuna da 20.30da geçiyoruz mecburen
Bi de memede uyuyan bebek, emmeden uyumaz, yanından kalkarım ağlar
Gün içinde bağıra bağıra ağlama huyunu edindi
Baktım dişlerine ön iki dişlerinin yanları geliyor galiba o etki ediyor 😮💨