Bu ara çok post açasım geliyor 😂 dolgum düşmüştü çok eski bi dolguydu zaten ortaokul da yaptırmıştım çekilecekti dişim bugün çektirmeye gittim anacım kaç tane iğne vurdu yok uyuşmadı diyorum uyuşmuştur diyor ki ben dişlerimden çok çekmiş bi insanım yani ilk kez oturmuyorum o koltuğa ve hiç birinde de korkmadım çekildi kaplama dolgu her şey var 😂 resmen can çekişe çekişe çekildi dişim orda bi fenalık geldi zaten bana neyse çıktım gidiyorum gözüme bişeyler oluyor hissediyorum yani sol gözüm kapanmıyor bi değişik oldu asla kapatamıyorım felç oldu sandım iki saat sürdü düzelmesi😏 nasıl ağladım ama ay kapanan gözümüze bile bin şükür🙏🏻