Kızlar merhaba konuyu böyle açtım ama bebeğim 3.5 aylık kakasını haftada bir yapıyor 6 gün oldu yine yapmayalı çok zorlanıyor ıkınıyor sürekli ve uyumuyor karnı taş gibi az önce fitil aldım yaptı cıvık şekilde yapamıyor diye 1 ay önce hipp combiatic kullanıyorduk bebelac gold önerdiler ona geçtim daha kötü oldu tekrar hipp e döndüm bugün eczacı mamayı değiştir 6 gün çok uzun süre dedi ne kullanabilirim sma diyorlar kullanan var mı o da böyle yapar mı acaba