Bebeğim aktif bi şekilde sadece 3 ay emdi o zamanlar en fazla bir yaşına kadar emziririm benlik değil diyordum. Şimdi ağlaya ağlaya allaha yalvarıyorum ne olur bebeğim emsin diye.Sevin sevmeyin o kadar şanslısınız ki anne sütü gibi bir mucizeyi bebeğinize verebildiğiniz için 🍀