caganalpmom hiç iyi değilim🤣 huzurlu olan bebeğim 4. Aya girdiğin huysuz aksi oldu. Uykusu var uykuya direniyor🤣 uykuya dalamıyor sıçrıyor. Memede emerken uyuyordu oda yok artık. Atak dönemindeyiz maalesef 2-3 haftaya geciyormus. Düzensiz olan uykular düzene giriyormuş. Geçecek inşallah🌸🩷