cimcime1018 2301 2 ayı bulmuştu benim tamamen. Belimi doğru düzgün doğrultamazdim. Sırtım boynum belim ağrırdı. Çok şükür geçti. Sezaryen oldum spinalin etkisi olduğunu söylemişti doktorum