Gençler iyi aksamlaaaarr🧡🔥
Ben geçen gün doktora gittim bel ağrım için bana rahmin kaymış dedi geriye doğru.
Doğum sonrası da olmuş olabilir dedi.
Annem rahmini ebenin düzeltmesi lazım yoksa ne bel agrin gecer ne bebeğin olur dedi🥲🥲
Yani bu doğru mu İstanbul’da yok buraya gel baktır dedi 😂
Yani pek inanmam ama ağrım çok var o yüzden biraz manipüle olmuş olabilirim😂😂
Konu hakkında bilgisi veya fikri olanlarin yorummarini bekliyorum🧡🎀