Beslenmeme dikjat ediyorum 4 litre su içiyorum. Uykumu güzel uyuyorum.Ama yjne de sütüm artmıyor. Bebegime 4 saatte bir 120 cc mama veriyorum.Oncesinde Emziriyorum. Biberonu agzinda cikarinca ağlıyo ya da meme verince susuyor..Bez takibimiz ostenilen düzeyde. Makineyle ya da elle sağdığımda 1 2 tatli kasigi kadar geliyo sütüm. Ama bebegim emince bos emmedigini biliyorum cunku dudak kenarkari süt oluyor.Var mı bi fikri olan bu durumla ilgiki🤷♀️