1,5 yaşında kızım var bebekliğinden beri zor uyuyor, maalesef büyükler tarafından sallanmaya alıştırıldı ayakta sallanarak uyuyordu dizimde menisküs yırtığı çıkınca doktor yasakladı, hamak şeklinde salıncaklardan aldım hala onsuz uyumuyor her gittiğim yere taşımak zorunda kalıyorum. Şu anda 2 aylık hamileyim ve bir an önce uyku eğitimi vermek istiyorum, kendi kendine uyumayı bırakın ben yanında olup pışpışlıyorum masal söylüyorum uykusu olduğu halde uyumuyor. En kolay şekilde bu süreci nasıl atlatabilirim tavsiyeleriniz varsa çok memnun olurum