kuzeycinarbaby bebek hareket ettikçe sallanan manuel ana kucağından var bende. 3.ayından beri kullanıyorum resmen kurtarıcım. Bebeğim dokuz buçuk aylık şu an, memede uyuyamadığı zaman onda uyutuyorum. Üç kademeli, en alt kademede yatar pozisyona geçiyor. Taşıma çantasıyla her yere götürüyorum. Bir yere oturmaya gittiğimizde onda uyutuyorum ve artık kendisi oturup kalkabildiği için ana kucağında güvende oluyor. Uyuyor içinde. Mesela anneme gittiğimde akşamları bahçede çayımızı içerken o masada ana kucağında uyuyor yanı başımda miss. Hafif sallayınca uyuyor direkt
https://ty.gl/pmwxcdt7bmklm Link de bırakayım🤭