Aminehumamoms biz 1 aydan fazla duphalac kullandık. Vicdanım asla rahat etmiyordu. 1.5 haftadır Hindistan cevizi yağı vermeye başlamıştım ve mucize gibi resmen ilacı bıraktık artık kabız olmuyor. Çocuğumun ilaçsız kaka yapabildiğini görmemiştim 1.5 aydır. Bence mutlaka deneyin. Bağırsak bariyerini onardığı için kabızlığı vs önlüyor